اتوماسیون روشنایی معابر

13 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

ارسال به سراسر کشور

مشاوره تخصصی رایگان

پشتیبانی 7/24

تضمین قیمت

اصالت کالا

گارانتی معتبر 2 ساله

آموزش نصب کامل

توضیحات

نظر به اهمیت ویژۀ روشنایی در شهر ها، جاده ها، اماکن عمومی، پارک ها، تابلو های تبلیغاتی و… همواره کنترل و نگهداری سیستم روشنایی از مسائل مهم در حوزۀ خدمات شهری و حمل و نقل جاده ای بوده است. به گونه ای که خرابی و از کار افتادن سیستم روشنایی، گاهاً حتی برای زمان کوتاه، باعث به وجود آمدن اخلال در عملکرد و یا کنترل مکان مورد نظر می شود.

کاربرد اصلی سیستم در مرکز کنترل روشنایی هر شهر و یا منطقه جهت ارائه خدمات مدیریت بر سیستم های روشنایی می باشد که می تواند در سطح کشور به صورت یکپارچه و یا در سطح استان، شهر یا منطقه مورد استفاده قرار گیرد.

با توجه به شرایط و روش سنتی موجود در این حوزه، شرکت علایم گستر کاسپین، سیستم کنترل یکپارچۀ روشنایی را طراحی نموده است.

 

 

سیستم طراحی اتوماسیون روشنایی معابر

سیستم طراحی شده از بخش های ذیل تشکیل می گردد:

کنترلر مرکزی:

این دستگاه وظیفه اندازه گیری و پایش پارامترهای سیستم روشنایی را برعهده داشته و با بررسی دائم میزان مصرف، عملکرد آنها را کنترل نموده و در صورت تشخیص حالت خرابی، نوع خرابی و کد سیستم خراب را به سیستم کنترل مرکزی اعلام می نماید. همچنین وظیفه برقراری ارتباط با هر پایه، بر عهده این سیستم می باشد.

فرستنده و گیرنده دیتا:

این دستگاه، اطلاعات را از کنترلر الکترونیکی دریافت نموده و از بستر SMS و یا GPRS به نرم افزار مرکزی ارسال و همچنین فرامین ارسالی از مرکز کنترل را جهت اعمال، به کنترلر الکترونیکی ارسال می کند.

نرم افزار مرکزی:

این نرم افزار، وظیفه نمایش اطلاعات سیستم ها و همچنین گزارش گیری از نحوه عملکرد آنها را برعهده دارد. این سیستم در صورت تشخیص عیب در هر سیستم، اطلاعات و هشدار های لازم را به مسئول مربوطه از طریق SMS ارسال می نماید. این نرم افزار، یک سایت اینترنتی می باشد که تمامی اپراتور ها از هر مکانی و در هر کجای کشور می توانند با سطح دسترسی مشخص شده، به اطلاعات دستگاه های تحت نظارت خود دسترسی داشته و آنها را کنترل و یا پایش نمایند. این نرم افزار تحت شبکه با زبان Java نوشته شده است.

مرکز داده:

تمامی اطلاعات ارسالی بین نرم افزار و سیستم الکترونیکی در این پایگاه داده ذخیره می گردد که امکان گزارش گیری را در مدت و یا بازه دلخواه به اپراتور می دهد. پایگاه داده مورد استفاده درحال حاضر SQL می باشد که بنا به درخواست مشتری و یا محدودیت های فنی و یا تغییرات حجم داده ارسالی، می تواند تغییر کند.

 

برای دانلود کاتالوگ محصول روی دکمه زیر کلیلک کنید.

مشخصات فنی

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اتوماسیون روشنایی معابر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *